Mijn bedrijfspas – registreren
Mijn Chemelot bedrijfspas – registreren
U heeft al een bedrijfspas en wilt deze verlengen of u komt voor langere tijd naar Chemelot, maar u heeft nog niet eerder ingelogd in uw dossier op deze webpagina.
Mijn bedrijfspas – inloggen
Mijn Chemelot bedrijfspas – inloggen
Beheer uw aanvraag door in te loggen in uw eigen dossier
Eenmalige aanvraag (niet beschikbaar)
Eenmalig bedrijfspas aanvragen
Deze functie is tijdelijk niet beschikbaar
Terug naar de startpagina
Terug naar de register pagina
Hiermee ga je terug naar de eerste pagina.
- U kunt de aanvraag tussentijds onderbreken en op een later moment verder afmaken.

- U kunt het invullen van uw aanvraag naar een collega delegeren zodat deze de aanvraag voor u uitvoert (u blijft wel persoonlijk verantwoordelijk voor uw eigen informatie).

- U kunt de doorloop status van uw aanvraag volgen. Na complete afhandeling van uw aanvraag ontvangt u via e-mail het resultaat van uw aanmelding (toegekend of afgewezen).

- Heeft u al een bedrijfspas, dan kunt u de geldigheidstermijn online verlengen en hoeft u niet opnieuw naar het Centraal Bureau Bedrijfspassen.

- Als u nog geen bedrijfspas heeft, gaat u nadat uw aanvraag volledig is goedgekeurd (u krijgt via e-mail bericht) naar het Centraal Bureau Bedrijfspassen om deze op te halen: Kerenshofweg 101, 6167 AE Geleen.Openingstijden: ma t/m vrij: 07:00 – 14:45 uur (alleen op werkdagen)
Switch Language       Nederlands (Dutch) English (English) Deutsch (German) Français (French)

Mijn Chemelot bedrijfspas – registreren

U heeft al een bedrijfspas en wilt deze verlengen of u komt voor langere tijd naar Chemelot, maar u heeft nog niet eerder ingelogd in uw dossier op deze webpagina.Vul eerst onderstaande gegevens, u krijgt daarna een link via e-mail toegestuurd. Daarna kunt u beginnen met uw aanvraag.

Zorg dat u scans of foto’s van de benodigde documenten bij de hand hebt.
0%

- -
* = Verplicht